lördag 2 april 2011

U-Kiss interview

Ha~aay!
Vad skönt att det är helg :')
Den här veckan har varit fulproppad med prov och läxor... Suck~


Jag lyssnar fortfarande på U-KISS låt 0330 dygnet runt, och för varje gång jag hör den gillar jag den ännu mer! >A<"
De har gjort sisådär två live framträdanden nu, och jag lyssnade på Mr-removed verisionen(musiken borttagen, man hör deras riktiga röster) och WOOOAHHH... De är fakriskt väldigt bra live, allihoppa! Inga andningar eller svaga röster :3
Här är ett klipp med U-KISS då de blir intervjuade och de nya medlemmarna får introducera sig;

// Shin

2 kommentarer:

Rima sa...

Gah! du har smittat mig med U-kiss virus @_@ jag har börjat pressa deras låtar xD

Anonym sa...

:'D wohooo *MISSION ACCOMPLISHED* lol skojja~ neh visst är dom bra asdjfhgkaladff 8D eller gör du narr av mig igen x'D

// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.