söndag 24 april 2011

Just so you know...

Hello...
Just nu är jag så himla pissed of på internet. Det går så jäkla segt, jag skulle gå och lägga mig och tänkte ''ska bara fixa 2 låtar tills imorgon'' och här sitter jag en halv timme senare utan några låtar. Det är kanske för att hela j*vla USA sitter vid datorn nu. Haha bilden beskriver ganska bra hur jag känner nu.  

Jag ville förutom att ta ut mina agritioner på internet säga att jag åker till åland imorgon och blir där tills på tisdag. Så speciellt till Oni som jag lovade att fika med på tisdag så kan jag inte. Jag viste inte vilka dagar det var, tydligen var det på tisdag. Vi får fika någon annan dag 'key? Jag kommer alltså inte blogga på ett tag + att på onsdag kommer Shin hit yahoo!! Jag ser verkligen fram emot det♥
//Rima

1 kommentarer:

Anonym sa...

woooot wooooot jag kommer dit 8D *dansa dansa*
hur vet du att det var usa? o_o

// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.