fredag 15 april 2011

f(x) Danger

HELLOOOO~
Den har veckan har varit lite sådär, men iallafall Fredagen var kul!
Idag var det så varmt så att på bilden satt vi ute ^3^
Men det är inte bara det som var bra... ASGHKFSDG (<--trycker på alla knappar på tangentbordet) f(x) nya mv teaser har släppts~!!!!!!
Är det bara jag som BLIR GALEN eller? Själva albumet heter Pinocchio, och låten heter... Danger?



Jag tycker den ser ut lite som en mix mellan Lollipop och Chu~, men man får se sen när hela musik videon kommer ut :'D
Amber, Krystal och Sulli tyckte jag var bäst stylade *o* Jag gillar fortfarande inte Lunas hår...
Nuuuu ska jag lyssna lite till på de få sekunderna av låten~
// Shin

3 kommentarer:

Rima sa...

Wow! Wow!Wow! Wow!Wow! Wow!Wow! Wow!Wow! Wow!Wow! Wow! *hyper* Jag tycker deras kläder man ser först påminner lite om 2ne1 :)

Uh..jag gillar inte pinocchio figuren!!
Haha gillade ambers ansikts nitar :*)

Anonym sa...

Yeah 8D Nåå Amber är väl inte så hemsk som blond? Annat är det med Luna .__.

// Shin

Rima sa...

Haha sulli har en dino, häst och en gris på sin keps!! Haha!! Jag tycker pinocchio figuren ser lite... ero... ut!

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.