lördag 9 april 2011

Pinocchio?

Helluuuuu~
asdfgjhlj jag har inte bloggat sedan förra Lördagen ohohoh
Men jag har varit BUSY. Inte. Snarare lat lol xD

Sååå snart släpps f(x) album som kommer heta Pinocchio! Ja, precis som trädockan i filmen...
Dessa låtar kommer vara med på albumet;
SHINee's Onew kommer medverka i låten Fernando, och Luna kommer få ett eget solo med SNSD's Seohyun~
Waaah so happy ;w;


Krystals, Ambers och Sullis bilder har lagts ut på hemsidan, och de
följande dagarna kommer Victorias och Lunas släppas! Personligen
tyckte jag att Sulli var sötast teehee 8D Krystal såg lite ut som Miss A's Jia, och Ambers kläder var inte så snygga...

// Shin

5 kommentarer:

Rima sa...

Aj aj aj.. Amber ser inte så bra ut! Som hon gjorde på den gamla goda tiden (chu och la chata tiden)

Anonym sa...

asdfghjk logga in på msn >_<
neh hon ser ut som en smurf .__. och jag hoppas att Krystal inte har sån där hårfärg på riktigt xD

// Shin

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Haha du svarade fort på kommentaren du...

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Jag är inne på msn nu... Men du syns inte till ;~;

Anonym sa...

Hngggg sorry du loggade inte in på ett tag så jag loggade ut D:

// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.