torsdag 21 april 2011

Scary~!

Hey!
För en stund sedan hände något läskigt här! Jag och pappa satt och kollade på tv:n då en helikopter passerade precis över vårat tak (på jätte låg höjd) Det var ingen vanlig helikopter utan den hande lyssen som lös ner över marken som om dem letade efter någon!! Den var ungefär dubbelt så stor som en ''vanlig'' helikopter. Den landade vid skolan, så antingen var det några som skadat sig eller något kriminelt... eller något helt annat xD

Igår var den en riktig krigsdag. Det var helt och hållet öppet krig mellan mig, Oni mot Buster, Eric, Jesper och Steffanie.  Oni och jag skulle köra tennis på idrotten då Buster fick för sig att ta på sig hjälm och springa runt med bejsbollträ och ta våran boll!! Han jäklas verkligen!! Sen blev det bara mer och mer... Haha
Här är en Hetalia relaterad bild på hur ''lagen'' ser ut i det så kallade ''kriget''
Det ser ju ganska jämt ut eller hur? Tre i Onna laget och tre i otoko laget... Grejen är att Canada och Russia är samma person! Eric är ibland med oss men också ibland emot oss. Sist hotade jag honom med tennisracket att vara på vår sida haha ^^'' Fast han är klen.. Eller ja, jag är i alla fall starkare än honom...Råkade tackla ner honom förut. Haha nu låter det som om vi alla är hulliganer. Vilket kanske stämmer?! Vem vet...

Fast jag kommer nog sakna dem  lite under lovet hihi.. ''Kriget'' är ju bara på skoj trotts allt... Även fast det är väldigt allvarligt när det gäller haha... = w =''
//Rima

3 kommentarer:

Malin sa...

Det kanske var helikoptern från sjukhuset? Fast jag har inte hört någon helikopter flyga över huset iofs.
Polisen här i Norrtälje har faktiskt helikoptrar så det kan ha varit dem också. Skumt iallafall! Helikoptern från sjukhuset flyger ju ovanför oss ganska ofta men vi bor ju i ett stort lägenhetshus så det är konstigt att en helikopter flyger över ett vanligt hus sådär.

Anonym sa...

Landade vid skolan? Kan jag tänka mig lol x'D
jag tycker snarare att det ska bli skönt att slippa... *ser sig om över axeln*... Vissa personer <__<
// Shin

Rima sa...

Haha tärrade or what?!

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.