onsdag 13 april 2011

Magic knight rayeart in ageha!

Hey!
Idag kom min nya Ageha tidning! (nummer 5 - för maj) Jag var lite rädd att den inte skulle komma med tanke på vad som händer i Japan just nu. Men tryckeriet kanske inte ligger nära de drabbade områdena. Jag vet seriöst inte var det ligger :'/

Jag kollade igenom den lite och fick syn på en reklam sida för cosplay! Dem brukar med jämna mellanrum[pa] göra reklam för olika cosplay evenemang med hjälp av att modeller från tidningen tar på sig cosplay kläder. Sist var den än jätte fin black rock shooter bild! Denna gång var det från en ganska gammal serie jag minns att jag läste i 4:an! Nämligen Magic knight rayearth~ Haha när jag, Shin och Oni var ''små'' brukade vi leka att vi var dem och sprang runt i skogen med pinnar och fightades haha xD Minnen...

Om jag inte minns fel brukade jag ''vara'' Hikaru (röd) Shin Umi (blå) och Oni Fuu (grön, som inte jag och shin ville vara) Jag tror vi bestämde så för att Shin hade rakt hår som Umi och jag lite mera lockigt som Hikaru. Oni fick den som blev över som vanligt...
Två andra bilder jag scannade in från nummret; (klicka på bilderna för full storlek)



























//Rima

3 kommentarer:

Anonym sa...

OMG I REMEMBER!! xD Var det inte Oni som sprang runt med värsta trädstammen lololol

// Shin

Rima sa...

Haha ja! Du hade någon ris-liknande sak :'I Påskris?! Jag hade en avskalad gren ^^'' (O_O aj aj aj avskalad gren!!!*tänker något helt annat*) Just det jag har fått ett annat smeknamn av jesper mer än syster, prussia och norge. Och det är inte kul!!!!! Q~Q snyft snyft

Anonym sa...

Gaaahh logga in på msn bara x''D

// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.