söndag 24 april 2011

Country Musume...

Hey!
Jag har varit så upptagen med skolan och kpop att jag inte har märkt att morning musume släppt en nya låt. Jag följer såklart inte dem så mycket längre, nu när alla kpop finns. Jpop känns lite mera country än kpop som känns mera tecno city haha xD

Direkt när jag sett videon första gången tänkte jag på country och chips! Jag menar kaktus och solrosor, och att alla hade olika färger på jackorna fick mig att tänka på olika smaker på chips haha... Fast Morning Musume har även dem börjat ha lite mer olika kläder, även fast det går ut på samma basplagg. Haha det tar nog lång tid innan dem blir så vågade som f(x) till ex.
//Rima

1 kommentarer:

Anonym sa...

Dom lär nog aldrig ha sån stil som f(x) xD det är ju J-pop vi snackar om~
Det var ju den låten som lät som en dålig S/mileage låt <__<

// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.