måndag 4 april 2011

Pic Pic...

Heeey♥
Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag..!
I lördags var jag i stockholm för att shoppa loss igen :'P Jag blev lite besviken på att pandura (som jag köper mina promarker pennor ifrån) stängde redan klockan 5 vilket innebar att vi inte hann dit Q_Q

Fast jag han köpa lite annat i alla fall : D
På bilden ser ni mina nya solglasögon från glitter och ett linne från h&m. Haha hemsk bild som jag tog imorse~

Oni och jag håller på att planera en tur till gröna lund i maj, nämligen en vecka efter öppningsdagen! Fredag den trettonde maj... //Rima

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maj... Åhhh nu längtar jag till sommaren ;__; fjifogjdhfgkds har du redan börjat med solglasögon jag har fortfarande vinterjacka xD

// Shin

Rima sa...

Haha xD Det är ju soligt även fast det inte är sommar än. Jag menar buster var i österike för att åka skidor och nu är han brun som en pepparkaka! O_O!

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.