lördag 9 april 2011

Zzz...

Hello...
Jag har nu varit uppe i fjorton timmar i sträck, plus att jag gick och la mig 3 natten innan! Imorse blev jag väckt av Sammy som ylade om att han ville gå ut. Han kom fem gånger på bara en timme och trampade och gnälde på mig. Jag förstod inte varför för mina föräldrar var redan upp, men han envisades med att tärra mig! Jag kollade på klockan och bara ''Naaaj Naaaj Naaaj!!!!'' klockan var bara nio på morgonen!! Och jag kunde inte somna om.. =__= Så nu är jag vääääldigt trött eftersom jag bara sov 6 timmar natten innan.

Jag ska i alla fall försöka hålla mig vaken någon timme till, för nu när man har så mycket med skolan måste man ta vara på all tid som inte drabbas av läxor och annat. Kanske ska se någon anime...? Har precis sett avatar i alla fall, det var ett tag sedan jag såg den faktiskt. Var det inte Shin som inte hade sett den? OAO''

Haha roligaste Kryber bilden ever! Haha Amber ser verkligen ut som en lama haha!! Åh.. man är lätt road när man är trött...
//Rima

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken avatar? har sett båda iallafall x'D
ÖMG GJORDE BORT MIG TOTALUS IDAG. Vi(syrran och jag) var och åt på mcdonalds, och vi gjorde bort oss IGEN. Fast värre denna gång x)

// Shin

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Avatar som i blåa apor haha ^^'' förut hade du inte sett den.. :O Äter ni bara på donken eller? Ni borde undvika det, om ni bara gör bart er alltså.. Berätta!

Anonym sa...

Lol vi äter på donken sällan nu för tiden, det tar typ en halvtimme att gå dit -__-
såg blå-ap-avatar i höstas .__.
men jag berättar sen... så pinsamt x''D

// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.