lördag 23 april 2011

Easter bunnies~

Glad påsk!
Idag har jag bara slappat och letat påsk ägg... Jag är som vanligt värdelös på att hitta mina påskägg! Det tog typ en halvtimme, och jag viste att det bara kunde vara i tre olika rum!! Q ~ Q I suck... NOT >:D
Jag fick två ägg i år, ett ganska litet med vanligt godis i och ett hello kitty ägg! Med bara massa hello kitty godis i haha.. Såg sånna när jag var och ''shoppade'' med Oni.
Jag fick desutom hello kitty kinder ägg tre stycken haha, så nu har jag ännu fler små figurer x'D

Igår fotade jag kaninerna så jag kunde lägga ut lite påskiga bilder :3 Jag brukar inte så ofta blogga om dem eller om Sammy men nu gör jag det haha x')

Som ni ser har jag skrivit ut deras fullständiga namn. Jag har även en kanin till, men jag fick inga bra foton på honom men han heter i alla fall Ikaros Amber Noweigan haha. Han heter Amber i mellan namn fast han är en kille hehe.. Det är såklart taget från f(x) och Amber kan ju oftas ses som en kille. Alla har ett varsitt f(x) mellan namn.. Tyvärr har ingen Luna än... Snöflingan hete redan så när vi köpte henne, men jag kallar henne Mummi haha x'D

Sakura Reina är en blandning av namnet Sakurina (Ageha modell) och Tanaka Reina (Morning Musume medlem). Lily och Reina är snöflingas ungar båda två. Lily fick sitt namn av den dåvarande nyaste vocaloiden och efter Sulli haha...

Glad Påsk~
//Rima

2 kommentarer:

Anonym sa...

Orangooooooooooo~ *springer i slow-motion* neh skojja men Krystal var ett bra namn tycker jag allt ;D
// Shin

Malin sa...

Sammy heter bara Sammy ju din knäppis!

Och dom där Hello Kitty sakerna borde jag ha fått istället, haha!

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.