fredag 22 april 2011

Don't Cry

Hello!
Jag tänkte bara lägga upp en ny musikvideon jag upptäckte för en stund sedan. Den kom ut för två dagar sedan, fast jag märkte inget! Det är Park Bom som sjunger utan 2ne1...

Jag tycker låten verkar väldigt sorlig, och videon var lite konstig. Den skulle ha passat bra ihop med It hurts låten... Eller är den en fortsättning på you and I storyn kanske? Haha... Jag tycker den är ganska bra, men den slår ju själv klart inte den låtar jag pressar från f(x) nya album!
//Rima

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såklart den inte slår f(x)'s låtar xDDD Undra egentligen när 2NE1 ska göra comeback... Hmmm xD
// Shin

Rima sa...

Haha suktar alltid efter nya come backs!

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.