tisdag 19 april 2011

Sorry!

Hey~
Det var nästan en vecka sedan jag bloggade, och jag hemskt ledsen för att jag inte hunnit/orkat blogga. Jag har flera dagar tänkt blogga, men inte kommit på något vettigt att skriva. Nu har jag egentligen inte heller något vettigt att skriva, förutom att ''Prussia sucks, !!!!!'' men det är ändå synd om honom...

Hetalia stuff~
Prussia (som jag tydligen blev på testet) har känt Austria (Oni) och Hangary sedan han var liten. Han har alltid trott att Hangary var en kille, för att hon sa det och var så manlig. Han gillade henne (som han trodde var en honom) jätte mycket. Men han tänkte att han inte kan gilla honom för att han är en kille. Sen blev Hangary och Austria tillsammans (gifte dem sig!? väldigt oklart...) och då börjar han bråka med Austria för att han blev tillsammans med Hangary. Såååå stackars Prussia säger jag! Han ville bli tillsammans med Hangary, men vågade inte för att han trodde det var en kille!! Jäkla Austria säger jag...
Avsnitten då Prussia får reda på att Hangary är en tjej;


Tyvärr finns inte fortsättningen med engelsk text, men om man kan japanska någolunda förstår man ändå så HÄR finns fortsättningen. (Om ni undrar vad som låter Peeu Peeeu så är det Prussias fågel och inte han).

Jag tror jag skulle passa ganska bra som Hangary också, eftersom hon och prussia är så lika hehe... Kanske därför det finns så många Austria och Prussia fanfics... Just det killarna i klassen tror jag är en kille!! ''!! It piss me of!!''
//Rima

3 kommentarer:

Austria sa...

Nej nej nej... Det är bara Jesper som tror det XD

Anonym sa...

NÄMEN BLOTTAGE!!! D: *avskräckt från hetalia for life*

// Shin

Malin sa...

Hur kan någon tro att du är en kille? :s Knäppt!

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.