måndag 11 april 2011

Your Luv

Haay~
Idag var det så varmt ...
Sommar, sommar, sommar kom hit! 8D

Nu har Lunas och Victorias bilder också lagts upp, och... Är det bara jag som inte tyckte att Lunas bild var så lyckad? De kunde faktiskt stylat henne liiiite snyggare
Men det var inte det jag tänkte spazza över... ADFGHJKL MBLAQs nya Japanska låt har lagts ut på Youtube :'D



Lolol ännu en Koreansk grupp jag gillar... Det känns som om jag pressar ganska många killgrupper men MBLAQ är en av mina favoriter~
De är fem personer egentligen men det är bara fyra som dansar eftersom Mir gjort en rygg operation nydligen :O
OUGH SEUNGHO 2:34 det kallar jag skillad xD
// Shin

2 kommentarer:

Rima sa...

Luuuuuvicavanta xD Lol... Åh vill ha sommar ♥w♥
Jag drömde om dig i natt föresten :O

Anonym sa...

Menar du LOVIKA vantar? xDD
Euhh, woooot, drömde? D: mardrömm eller lol

// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.