måndag 18 april 2011

Dda dda dda!

Helluw~
...Varför känns det som om jag bloggar för mycket? Joo för att jag har för mycket fritid LOL NO jag har ännu mer läxor och sånt denna vecka Dx
Franska, no, engelska, so... Men sen blir det påsklov tack och lov!

Det här är den ~*officiella*~ tacklistan till Pinocchio;
01. 피노키오 (Danger)
02. 빙그르 (Sweet Witches)
03. Dangerous
04. Beautiful Goodbye
05. Gangsta Boy
06. 아이 (Love)
07. Stand up!
08. My Style
09. So into U
10. Lollipop (feat. SHINee)
Så det var inte bara Onew utan HELA SHINee (ohoho i Lollipop, glädjetååååraaaar) men jag undrar vart Lunas solo är, för jag hoppas att hon får ett :/ She need one!!
Här är Danger med översättning, fast inte helt korrekt, den korrekta kan man se här
Efter att ha pressat låten ett antal gånger och läst texten fattar jag ändå inte något, men det är typiskt med f(x) låtar (NU ABO någon?)
~

// Shin

2 kommentarer:

Rima sa...

Haha... LUUUUNAAAA måste ju få ett solo tycker man~

Wowhoooo lollipop f(x) och shinee style ♥_♥

Anonym sa...

I know de två bästa k-pop grupperna(enligt mig heheh xD) *w*

// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.