lördag 23 april 2011

Danger Live

Glad Påsk~!
Det är idag man säger det va..? Eller inte...? xD
Strunt i det!

Nyss så läste jag en översatt verision av Krystals och Ambers "Thanks To" (från deras Pinocchio album) och jag tyckte att det var lite KryBer där kanske?
Amber hade tackat Krystal "Princess Lil' One Soojung(Krystals riktiga namn) "Shoes~"
Och Krystal hade tackat Amber "It's all good Josephine(Ambers mellannamn) 'Stupid boy~'
KryBer eller KryBer? Owo
Amber hade också skrivit "Lillebror Sulli" vilket var lite roligt xDD
~
Här är deras senaste live-framträdande, och förutom att jag älskar Sullis outfit så märkte jag att det fanns ett KrysNa-dans moves, vid 0:27 då de faktiskt håller armkrok!

// Shin

2 kommentarer:

Rima sa...

Ja jag såg det igår i musik videon! Stackars Amber fick inget moves med Krystal... Q___Q

Anonym sa...

Amber och Krystal kanske skulle vara för ~UPPENBARA~ xDDDD

// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.