onsdag 20 april 2011

AW YEAH

HAY~!
Varför känns det som om det är fredag idag? Det är inte fredag xD
Men däremot är det bara en dag kvar tills
påsklovet!!

Igår kom f(x) mv för Danger ut och jag har miljoner åsikter om den musik videon men jag ska försöka korta ner det; I LOVE IT!!! Musiken, stilen, kläderna, sminket... men den bästa stylingen tyckte jag gick till Luna i hennes close-up--->

De var hela 10 låtar på deras album, men jag har redan sett ut mina favoriter x'D
LOLLIPOP OFC!!!!

Onew från 1:19-1:26 eller ännu bättre, min favorit del; 1:41-1:55 då Jonhyun sjunger *__*
Sen gillar jag också Child(Love)

Och slutligen MY STYLE

// Shin

0 kommentarer:

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.