onsdag 20 april 2011

Kryber♥

Hello!
Detta är det inlägg nummer 200!! Woho! Jag ska snart rita på lite bilder jag kanske kan lägga upp senare, men först tänkte jag bara vista ''the kryber moments'' in danger♥  Jag älskar verkligen videon och den out fiten jag tyckte var bäst var Krystals i dansverisonen. (Inte den med den ljusblåa tröjan)
1# Krystal ''woow Amber pointing at me''                             2# Krystal ''there's my Amber♥''

Jag älskar Krystals Outfit helt! Särskilt hennes leggings och mörk blåa linne.

3# Vem fotar du Amber?                                                                 4# ♥
5# Vem kollar Krystal in?

Det är synd att i nästan hela videon står Amber brevid Sulli!! Så det finns inte så många moments... Jag tycker det verkar som Luna försöker se ut som CL!

Okej kanske inte så lika, men Lunas jacka var lite 2ne1 varning! Jag tyckte Ambers solo i låten var det bästa ofc♥ Nu när Luna inte fick något... Fast Krystal sjöng väldigt bra. Jag tycker Sullis röst har.. förändrats?!
//Rima

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det verkar som om någon skaffat sig en Amber bias >:) heheheh!! Omoooo Krybeeeer det kanske finns fler kryber-moments när de uppträder live? :'D
Lol på sista bilden ser Krystal ut som om hon gör en CHU-mun x'D
// Shin

Rima sa...

Haha Amber är KANSKE min bias hehe >;')

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.