tisdag 12 april 2011

Summer Summer Summer~

Hello!
Just nu känns det verkligen som att sommaren inte är så långt borta som jag trodde! Det är bara 8 veckor kvar till sommarlovet..Eller ja, ganska långt kvar.. Men jag fyller snart år haha, jag blir 15!! Jag känner mig gammal ;~;  Och detta är fösta året jag faktiskt inte vet vad jag ska önska mig, tidigare år har jag alltid velat haft dyra elektronic prylar som kameror mobiler dvdspelare osv. Fast nu har jag ju allt de :'O Fast jag kommer nog på något.  Jag vet i alla fall några saker jag vill önska mig :'D

Haha Junjou romantica 2 dvd box USA ver. Som ni ser kommer den inte ut förän nu i vår...Men då hinner den komma lagom till min födelsedag som är i Juni♥ Det är verkligen skönt att fylla år i juni på sommaren, tänk vad hemsk om det regnade på ens födelsedag!? Det har det aldrig gjort för mig, tur antar jag xD
Hur är det att fylla år på hösten-vintern-våren?! :'O

P.S gjorde hetalia testet nyss på Eric! Han blev inte Russia, utan Canada! Haha passar honom, mesig och girly~

//Rima

4 kommentarer:

Austria sa...

Big brother Canada... I'm Candaaaa~

Anonym sa...

ASDFFGHJJK oh nej nu blev jag ju stressad - måste köpa present till din födelsedag xDD

// Shin

Rima sa...

Haha det är ju flera månader kvar ^^'' vad önskar DU dig föresten? Ätbart? Rosa? Fluffigt?

Malin sa...

När vi bodde i Lövlunda var det alltid soligt på min födelsedag & våra grannar åkte t.o.m. & badade för att det var så varmt ute! Men de senaste åren så är det inte lika varmt, tråkigt nog. Men jag har ändå haft ganska bra väder på mina födelsedagar hittills vad jag vet. Jag skulle inte vilja fylla år då Martin fyller år iaf, snö och kallt. :(

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.