måndag 25 april 2011

Here's my wife - Sweden

Hello~ ♥ 
Jag har precis durschat och packat min väska. Jag ska till Åland om en timme, fast jag ska äta på donken först. Eftersom jag inte gillar påskbord särskilt mycket (som päronen ska äta på båten).

Igår kom jag på en sak angående hetalia. Jag tänker alltid ''OMG! vad Sweden gör bort sig, vad ska folk tro om oss svenskar?!'' Jag borde egentligen titta lika mycket på finland som sverige eftersom jag faktiskt är finsk också... Haha finland är mycket bättre än sweden (utifrån hetalia alltså...). Sweden säger alltid till alla han känner ''Here's my wife'' och lägger handen på finlands axel. Haha han kanske tror finland är en tjej.. verkar så i alla fall... xD Fast dem är ett ganska bra par.. eller?

Jag antar att dem gjort så i hetalia att det ska märkas att dem två gillar varandra, jag menar det är ju typ så i verkligheten. Hur många fin-svenskar finns det inte? Som jag själv xD Tur bara att sverige är den manliga, annars skulle det vara lite förnedrande...

//Rima

0 kommentarer:

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.