torsdag 31 mars 2011

4minute ''heart to heart''

Hello!
Nu har 4minutes nya album kommit ut!!
Track list;
01 4minutes Left
02 Heart to Heart
03 Sweet Suga Honey!
04 You Know
05 모르는 척


Jag tycker låten heart to heart var sådär, dem har gjort bättre.... Meeeen mv är sååå rolig x'D Dem lurar ju killen i videon med massa billiga trick. Passar bra när det är första april imorgon.

För övrigt sitter jag och degar och försöker tänka på något annat än den hemska redovisningen ikväll! Jag hamnade i samma grupp som Oni, Jesper och Victor tror jag :O Inte så hemskt i alla fall... Jag måste bara komma på något att lura Oni med imorgon hmm... får se om jag kommer på något bra :D
//Rima

2 kommentarer:

Malin sa...

Haha, just det, det är 1 april imorgon! Vet du något bra skämt jag kan använda?!

Marjo lurade ju mamma förut när vi bodde i Lövlunda att du hade ramlat och slagit ut alla dina tänder! Hemskt skämt ju! Haha! Såna skämt går man ju alltid på för det är ju sånt man tror att folk inte skämtar om. :b

Det går nog bra på redovisningen ska du se! :D Jag & Celeborn hejar på dig härifrån! :D

Anonym sa...

Ughhh 4minutes Dx *magkramp* har inte koll på vem som är vem men tjejen i början har hemskt irriterande röst x'D låten är väl inte så hemsk men det är artisterna *host-HyunAh-host*

// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.