måndag 28 mars 2011

EXCITEDDDD

Hello :D
Nu plötsligt av en oförklarad anledning längtar jag till April igen! Eller oförklarad... f(x) ska göra comeback då~! Även fast U-KISS comaback är närmast tror jag att jag längtar till f(x) mer...!
Jag har läst massa saker som får mig hyper:
* Utöver en vanlig mv ska de också ha en i 3D (måstr skaffa sånna glasögon >_<)
* Mv'ns teaser kommer kanske släppas första veckan i April!!
* Sulli ska kanske vara med i den koreanska verisionen av Hana Kimi asdfghjklkjgfgs
Och det som får mig ännu mer hyper är blond-Amber och brunett-Krystal ;^; snyftsnyftsnft TEARS OF HAPPINESS---->


Just nu lyssnar jag på olika k-pop låtar från 2010 ihop mixade till en; hur kan man skapa något så gudomligt? xD



// Shin

3 kommentarer:

Rima sa...

Gah!! Har Amber sett våra bilder från den nyaste serien eller? Haha du vet Cho är blond x') Fast det såg bättre ut än på den andra bilden xD

Rima sa...

Haha amber say ''f(x)!'' i låten me like ;) Haha fast tycker det borde ha varit en annan grjundlåt...

Anonym sa...

Omg det har du rätt i O_O du får ändra henne till svarthårig lol xDDD

// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.