lördag 12 mars 2011

Suzy and Jia pics!

Hello~
Dem flesta i Sverige har säkert kollat på melodifestivalens medans folket i Bankok roarsig med att se Anniversary Korean Wave Music Festival live! I want tooooo!! Fast som tur var var det ingen man behöver skämas ögonen ur sig som van melodifestivalen den här gången... Första gången som jag slipper oroa mig för vad utläningar ska tro om svenskar xD

Jag har som mål i att se mina favo k-pop grupper live minst en gång i livet. Om ni bara fick välja en ända grupp att se, vilken? Jag tror jag skulle vilja se 2NE1, T-ara eller 4 minute... eller f(x) och deras nya låt.. Som inte kommit ut än.
Färska bilder på Suzy och Jia från Miss A. Dem ser så söta ut :'3

//Rima

2 kommentarer:

Anonym sa...

Färska lololol.. Jag skulle se f(x), 2NE1, U-KISS eller SHINeeeeee~*Jongkey live ftw!!* fast som tur var uppträdde ingen av dom i bangkok för då skulle jag dött av avundsjuka x'''D snyft snyft INGA k-pop artister kommer till Sverige...

// Shin

Malin sa...

SVAR: Haha, ja, det finns också någon film som heter något liknande. "From Paris with love" tror jag den heter. Men jag kom faktiskt att tänka på det själv & tänkte inte på att det finns filmer/böcker med det, sen har en annan bloggare något liknande också & jag tycker det är fint. Det är viktigt att sprida love! :D
Men du skrev inte vilken som var bäst, haha.

Jag var "tvungen" att se på Melodifestivalen då Markus uppdaterade så mkt om det på Facebook. Jag tyckte att Danny skulle vinna. Tycker att Eric hade en bättre låt förra året faktiskt. Det är säkert alla barn/tonåringar/tjejer som röstade på honom. :b

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.