tisdag 15 mars 2011

DEEEAD!

Hello...
Jag är just nu helt alut efter två dagars prao! Det är sjukt mycket tråkigt jobb på café som diska, polera och troka. Jag har sååå ont i fötterna att jag knappt kan gå :'(
Igår tappade en tant en latte på golvet och det första jag tänkte på var ''haha'' sen tänkte jag ''tur att det inte var jag som råkade tappa'' sen ''åh nej, det var inte alls kul eftersom JAG måste torka upp det'' GAH!

Shin har ju strivit mycket om att hon kanske har en ny bias (kille) , och nu har jag kanske en nya tjej bias !! Ohohoo sug på den ni :'D

Nu ska jag försöka vila upp mig framför tv, ska kolla på någon anime eller what ever... =__= *sleeepy*

//Rima

4 kommentarer:

Anonym sa...

OMG JAG LIDER MED DIG! På kundcentret fick jag bara sitta ner om vi skulle ha fika rast -__- mina ben... mina fötter... ;___; TRAUMA!
En ny tjej bias??? EN NY TJEJ BIAS?!*misshandlar caps lock-tangenten* vemvemvemvem??? ge mig en ledtråd! I vilken grupp, en som vi pressat mycket eller inte?? O_O

// Shin

Malin sa...

Vad betyder bias? Favorit eller? :b

Vill du ha en I Am Number Four affisch btw? Jag var ju på förhandsvisning idag & fick med en i min "goodiebag" + att jag tog 2 till som någon hade lämnat... men jag behöver ju knappast 3 stycken. Kommer inte ens sätta upp min säkert, haha, men kul att ha någon dag kanske. :b

Haha, roliga tankar, det är ju det man tänker först, men den sista tanken var dock inte så rolig... Blö, måste vara roligt att torka upp efter andra, särskilt efter småbarn! O_O NOT. Men något roligt är det väl med "jobbet" eller är det bara bajs-uppgifter du får göra? :(

Rima sa...

Haha neeh, vi pressar inte gruppen så mycket... xD Hon har mörkt hår ganska kort ;9

Malin sa...

SVAR: Haha, ja, det är hon! Hennes hem är jättefint också (stort hus utanför LA!) så det vore kul att se. Men självklart är det själva LA-resan som lockar mig mest.

Ja, den var bra, men LITE läskig! Hoppade till några gånger, haha! Några tjejer som satt bakom oss skrek till några gånger också, haha.

Åh, då har du fått göra något "roligt" iaf! :)
Jag har kollat efter Rango förresten men den verkar bara gå i stan just nu. Den ska komma till Norrtälje men det står inget datum om när den kommer.

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.