måndag 14 mars 2011

Spazz

Hello~
Idag märktes det att det börjar bli vår, eller är det bara jag som kände det? :D
Men när jag loggade in p ådatorn fick jag syn på Teen Top's nya mv till Angel och asdfghjkl jag svimmade xD
Nej, men innan så har jag pressat låten och önskat att de skulle göra en mv till den, och det gjorde dom..!


Det kändes lite konstigt att de höll på med snö för när jag lyssnade på det tidigare tänkte jag på sommarn... Min favorit del är 2:27 till 2:29 för att TEEHEE det var då L.Joe rappade =3=
Men OMG jag satt där och lyssnade i lugn ro så plötsligt... 1:11 omggg Chunji och Nielllll...!!
... Det känns som om jag börjar bli ett fan av Teen top
// Shin

0 kommentarer:

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.