onsdag 30 mars 2011

ASDFGHJKL

Helluw~~
vart håller Rima hus? D:
Igår försov jag mig till skolan... Och förra Tisdagen höll jag också på att försova mig xD
Våren gör mig trött hahah~
Jag har inget viktigt att blogga om  men jag måste få avreagera mig lite!!!
U-KISS mv till 0330 har kommit ut och jag SVIMMAAAAAAR!
Allting är så bra; låten, piano delarna, Donghos skådespel, temat, rappdelarna... Se till att lyssna på den;
~

~
De nya medlemmarna verkar inte så illa... Hoon sjunger medans AJ rappar, så de har tre rappare i gruppen nu. Om man inte känner till medlemmarna så;
0:35 - Eli
0:44 - Hoon(ny medlem)
1:03 - AJ (ny medlem)
1:25 - Soohyun (ledaren)
1:49 - Kiseop
2:07 - Dongho (maknae~)
2:30 - Kevin
Nu väntar jag bara på deras live-framträdanden :'D
// Shin

0 kommentarer:

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.