onsdag 30 mars 2011

I'm alive ~ (just busy!)

Hey!
Ett snabbt inlägg fick det bli, för jag ska snart åka iväg till Norrtälje och till japanskan. Just nu sussar allt bara förbi och jag måste verkligen anstränga mig för att hänga med. Imorgon har vi en viktig redovisning klockan halv sju (på kvällen) för föräldrar och hella kittet om praoen! Jag har inte hunnit öva nått känns det som...!

Här om dagen såg jag ett klipp jag inte sett förut och började genast undra ''vem vill vara med i en sådan musik video?!'' Visa partet är ganska YURI!!

//Rima

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh den klassikern~ hade du inte hört den förut? Har aldrig kollat på mv:n men flera andra k-pop artister har gjort parodier på den x'D
Jag har också massa skolarbete hela tiden ;__; imorgon har jag TRE hela läxförhör och idag hade jag redovisning+ett läxförhör Dx det tar kål på mig

// Shin

Rima sa...

Jo klart jag sätt den men inte lagt märket till dem yuri bittarna som 2:33!

Anonym sa...

Och innan var det så långt ifrån yuri man kan komma lol xD De har säkern bara massa gubb-fans lolol så som de viker ut sig .__.

// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.