söndag 13 mars 2011

Japan!

Hey
Såg precis på nyheterna, det handlade bara om katastrofen i Japan. Det brukar aldrig inträffa så många katastrofer på samma gång! Tsunami, jordbävning och kärnkraft olycka.
Jag hoppas verkligen det kommer ordna sig, särskilt när Japan är mitt favo land :'(
Där ser man vilken tur man har som bor i Sverige där inget sånt kan hända (förutom kärnkrafts olycka).

Imorgon är min första praodag och det känns helt scary!! Jag har ingen aning om vad jag ska göra, tror jag kommer få diska servera torka bord osv... Cafén i Sverige är inte lika roliga som i Japan..

//Rima

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan alltid fika. Massor :D
Äh, det blir väl iallafall roligare än vad jag hade på kundtjänsten...

// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.