lördag 26 mars 2011

0330

Kan. Inte. Vänta. Tills. Den. 30. MAAARRRRSSSS!!!
Idag var det Earth hour meeeen jag glömde släcka. Aja,det finns en Earth Hour nästa år också 8D
Nu har två U-KISS teasers till deras låt 0330 kommit ut och jag KAN. INTE. VÄNTA. LÄNGRE!!
I den första tror jag Kevin sjunger, och i den andra Soohyun~



ASDFGHJKLZZZ men jag vill att det ska komma ut en mv teaser också, fast de precis spelat in mv:n, enligt Kevin; "Still shooting our music video~ ㅠㅠ I dunno if I'm awake right now... LOL fighting ♬"(från hans twitter hololol)
De ser lite 'farfar'-iga ut... Men jag hoppas att deras comeback blir bra <__<
// Shin

0 kommentarer:

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.