söndag 20 mars 2011

My new bias!

Hey♥
Jag har precis beställt lite saker från Okaeri och från tecnologic love :'D Hoppas dem kommer snart (ska visa dem då!) Jag tror att mobilskalen (från tecnologic love) kommer komma om några veckor, eftersom det ligger i England. : /

Nu! Ska jag berätta vem min nya bias är! Jag är inte säker på om det verkligen är min nya bias.. Eller om det fortfarande är Luna... Jag gillar i alla fall henne lika mycket som Luna :)

4minute JiYoon! Jag tycker bara hon är så himla cool! Hon är lite otoko, men det är coolt 8D Like Amber! Hon sjunger ganska bra, fast inte lika bra som Luna... :'O
//Rima

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen kan ändå slå Amber i otoko-het xD inte ens CL lol~ först så tänkte jag "eeeeh 4minute? Hyunah?" men det var inte hon som tur var x''D

// Shin

Austria sa...

Vad är det för sida OAO

Rima sa...

Så vem är din nya bias shin!!??

Austria sa...

Okeii .p
Men vad är det för adress till sidan x'3

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.