fredag 18 mars 2011

f(x) comback?

Just nu är jag besviken... Vart har jag min U-KISS comeback den här veckan? Ingenstans! Det finns ingen än... Suck, falskt alarm eller? Där emot längtar jag till April då kanske, enligt flera rykten, f(x) kommer göra sin comeback!




Krystal har färgat håret bruuuuunt(rödbrunt? Olika nyanser av brunt kanske...), vilket får mig att tänka "ny hårfärg till ny mv??"
Man vet ju aldrig... Men det är ganska snyggt, hon har alltid haft svart annars~
Krystal ahde själv råkat säga att deras comeback var nära... Men som sagt, man vet ju aldrig, eftersom flera gånger har det påståtts, men jag läste detta som någon hade översätt från en koreansk sida!;
f(x) is filming their MV at a different place in the city tonight. Seems like they will stay up late for the filming.”
Isåfall... WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!//dead.



// Shin

3 kommentarer:

Rima sa...

Nice ♥ Jag undrade här om dagen varför hon alltid har svart hår...

Rima sa...

Uh... vilket ugly nagellack hon har xD Haha såg det nu ! :O

Anonym sa...

Baby-bajs brun typ .___.
Nae, inte så fint x'D

// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.