måndag 30 maj 2011

f (x) love♥

Heey!
Sitter just nu i mitt rum och ser på (mer eller mindre) medan päronen sätter upp min nya garderob 8D Jag har mublerat om ganska mycket i mitt rum, men skriver mer om det någon annan gång när allt är klart.

Eftersom jag mublerat om passade jag på att ta ner dom flesta bilderna som satt uppe och ska byta ut dom till nya. Håller därför på att leta nya fina bilder :'D Shin wanna help me? Har precis sökt på några sidor efter Kryber... Hittade ganska många bra bilder. Här är några av dom som jag ska andvända/några jag inte ska använde men är kul endå.

Jag märkte att på google kom det ofta upp bilder från våran blogg, vilket är kul :'D Även om man googlar Kryber kommer man ofta hit. Sååå vi får helt enkelt skriva ännu mer om Kryber :'] //Rima

2 kommentarer:

Anonym sa...

omg dina päron kommer tro att Amber är en dude xD help? med vad? 8D
// Shin

Rima sa...

Bilder såklart OwO

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.