onsdag 4 maj 2011

Sekai-ichi Hatsukoi

Helluw :')
Idag så började jag se på animen Sekai-ichi Hatsukoi,
Skaparen av den är samma skapare som gjorde Junjou Romantica~
Än så länge har jag bara sett 4 avsnitt, eftersom det tydligen bara finns fyra avsnitt än så länge, om jag inte uppfattat det fel kommer nästa på fredag 8|
Jag tycker att den är lika bra som Junjou, fast egentligen ska jag inte jämföra eftersom jag inte minns så mycket av Junjou x'D
Men då längtar jag iallafall till fredag~








Just nu pressar jag Ready or Not av SHINee, först så tyckte jag att den lät lite... Skum när Key och Minho sjöng men sen... ~Kom refrängen~ QwQ

// Shin

3 kommentarer:

Rima sa...

OMG! Jag bara måste se den!! Det ser verkligen ut som junjou romantica, typ misaki x miyagi OAO

Anonym sa...

säg till mig när du sett klart avsnitten som finns uppe, så kan vi SPAZZA~~~~
ASDFGHGFDSSDFG, ep. 4 var *O* *spoilerspoierspoiler*
// Shin

Rima sa...

Jag tycker det verkar vara som om det är tre olika par... Precis som i Junjou romantica...

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.