lördag 28 maj 2011

Blue Summer Style~

Hello!
Just nu sitter jag och skriver i min och Shins panda bok. Jag skriver något väldigt viktigt! Eller kanske inte, good styff... Idag har jag varit i Norrtälje och shoppat ännu mer (gjorde det i onsdags också). Fast den här gången var jag där med pappa och vi träffade jätte mycket folk vi kände typ 8 pers! Bland annat Shins mamma och min moster...

Två saker av vad jag handlade idag och i onsdags~ ♥

Som ni ser älskar jag blåa saker 8D köpte inte bara det, hittade helt enkelt inte dom andra grejerna i internetbutikerna. Klänningen är från H&M och bikinin från Lindex~ Ska fortsätta skriva i pandaboken nu och efter det ska jag kanske se någon anime eller nåt... Får se xD
//Rima

7 kommentarer:

Anonym sa...

omg nej inte min mama *doooon* jag shoppade också :D
fast i stockholm... och som vanligt klantade sig Josefin och jag -__-
// Shin

RiMA sa...

Haha soooooom vanligt xD Förresten skulle vi se på bio 8D I stockholm~

Anonym sa...

Visst~ menar du din födelse-dags-bio? :)
vi gick faktiskt vilse när vi skulle leta efter en busshållsplats .__. förbi några ghetto hus och sen in på en gammal tågstation 8|
// Shin

Rima sa...

Japp jag menar det.. om du inte har ångrat dig ;) Vilse? var var ni? Vilken del av stan?

Rima sa...

Tågstation?!

Anonym sa...

Vi gick från Täby centrum... och hamnade i Näsby-nånting O___O tågstation... eller vad de nu heter xD vad/när vill du se på bio då? :D
// Shin

Rima sa...

Var ni i täby? inte samma sak som stan you know xD Men men... Hmmm inte vet väl jag, men någongång i början av sommarlovet? Or something... ^^

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.