måndag 2 maj 2011

Sorry Sorry ~

Hey!
Tidigare idag började jag skriva på ett nytt inlägg, men kom inte på något mer att skriva. Så nu skriver jag lite onödiga saker istället. Jag har precis klippt (luggen) och färgat mitt hår. Jag var lite rädd att mitt hår skulle bli orange då formulan var helt morotsfärgad. Jag ser ännu ingen skillnad eftersom håret är blöt, men jag tror inte det hände så mycket ^^''
Jag såg här om dag en anime beta video får en serie som heter Umineko no Naku Koro Ni. Jag tyckte den verkade spänande och säkte efter trailern.

Efter att ha kollat på några olika trailers insåg jag att jag nog inte ville se den. Den verkade alldeles för ''grov'' och det ända den verkade gå ut på var att folk dog (Battle Royal style). Ungefär som Higurashi no Naku Koro Ni... Nej så jag rekomderar inte denna serie till folk som inte är intresserade av mord osv. (Oni!?) Läskig serie säger jag! Började se ett avsnitt men jag kunde verkligen inte se klart hela....
//Rima

3 kommentarer:

Anonym sa...

*klickar på play* *skiter ner sig*
neh skojja xD jag har inte kollat på anime på år och dagar... Fick härom veckan för mig att se om Loveless, jag klarade mig bara igenom op;n , men sen...
// Shin

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Men sen?! ångrade du dig or what..?

Anonym sa...

Sen somnade jag xD nej men typ "ÄH JAG SKITER I DET HÄR" x''D har inte tillräckligt med tålamod för att se på anime
// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.