måndag 2 maj 2011

Replay

Hayyy~
UGHHH imorgon börjar skolan, och jag har en hemsk vecka framför mig, eftersom den värsta dagen av de värsta kommer inträffa; besök på brandstationen D:
Vilket innebär död för mig. Egentligen inte men men xD

Nu finns den Japanska versionen av Replay på youtube, och jag tror att de ersatt lite av Jonghyuns sång med Taemin och Minhos, de fick ju inte sjunga så mycket i originalet eftersom de inte kunde sjunga lika bra då som idag~
Så jag har lite svårt att urskilja rösterna, men Onew däremot hör jag sjunga hela tiden, speciellt i refrängen Dx
Nej okej, inte för att han sjunger så fult då...


// Shin

2 kommentarer:

Rima sa...

Haha du din lilla Onew~ haha xD

Anonym sa...

o___o lilla- lilla Onew? xDDD *asgggg*
// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.