tisdag 3 maj 2011

Wish Wish~

Xin chào! (det ända jag kan på vietnamska)
Jag fyller år om en månad och två dagar, yahooo! Fast jag börjar känna mig gammal ^^''
Jag har gjort en liten bild på vad jag önskar mig :'D (som vanligt).
Som ni ser önskar jag mig en Ipad 2... Först tänkte jag bara på dvd boxen, men jag kom på att det skulle vara nice att ha en Ipad. Man kan ju alltid önska sig. Mamma sa att ''barnen'' som fyller 15 i vår familj brukar få något extra. Jag vet såklart inte vad det är och hon vill inte säga... Hon säger att det blir en överaskning.

Många kan tycka ''OMG! vad mycke prylar'' men jag ser det mera som att desto mer man önskar sig desto minde vet man vad man får. Förr fick jag alltid allt jag skrev på mina önskelistor. Vilket inte var så spännande, men väldigt roligt endå hihi.  
//Rima

Update about the hetalia war; China(Buster) gick i dag till attack mot oss, i ett bakslag! Inte bra inte bra. Han sa även att Austria (Oni) raggar på Canada (Eric) haha... Och America (Jesper) tyckte vi fyra (Prussia, Austria Canada och America) skulle gå på dubbel dejt xD Aj aj aj.. inte roligt! Fast han anklagar mig fortfarande för att vara en man.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du pressar hetalia lololol~ asdjfjasdfg jag blev GROVT terroriserad idag! D': värsta gången NÅGONSIN men vet du jag råkade ha sönder fotstödet på ett bord i syslöjden, den lossnade helt O_O som tur vet ingen om det... än lol
// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.