fredag 13 maj 2011

I feel so lonely~

Hello!
Jag ska snart börja se på det nya avsnittet av sekaiichi hatsukoi ♥  Kyaaaa~ *fangirl*
Idag är det ju fredag den trettonde och jag har inte haft någon otur alls! Inter mer än vanligt i alla fall... xD

Just nu sitter jag och lyssnar på 2ne1s nya låt, och jag börjar nästan gråta! Låten heter Lonely, och jag känner faktiskt igen mig i det dom sjunger. Jag menar ensambarn och inte så många kompisar, då blir det att man känner såg lonely ganska ofta... Och ibland undrar man om ingen förstår än, även då känner man sig lonely... (i alla fall jag..)

Minzy och CL ser lika bra ut som vanligt, kanske bättre än vanligt? Eller? MEN vad har Dara gjort för att förtjäna sin frisyr?!?!? (i den första delen) Jag tycker bättre om hennes hår i Don't stop the music. Till och med ''palm'' toffsen var bättre! Fast senare i videon är det snyggt~ Bom ser lite... of ut ibland... Jag hoppas verkligen 2ne1 kommer med en super hit efter den här låten, jag menar såååå sorlig. Dom verkar göra både sorliga och ''popiga'' låtar, personligen gillar jag bäst dom lite mer fartfylda som Fire, Fallow me och Clap your hands...
//Rima

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nahhh den här låten var nog inte en utav deras bästa... men jag tyckte att Daras hår var snyggt i början o__o annars ser hon rätt så girly-girly ut... Och CL var AAAJDHGJKAAFHGDJDKJKG(på ett bra sätt) men jag gillar Minzy i mer färgstarka hårfärger :'D
// Shin på landet

Rima sa...

Dara ska ju vara girly-girly tycker jag! Och minzy ska ha svart hår, eller som i clap you hands... Bom = inga komentarer...

Anonym sa...

Men det får inte vara för girly-girly tycker jag, det räcker med att Bom är girly med sina klänningar 8D är det bara jag som tycker att Bom ser lite... PLASTIK OPERERAD ut? In tha facee
// Shin

Malin sa...

SVAR: Ja, den var okej faktiskt (Vitryssland), bättre än flera bidrag som faktiskt tog sig till finalen. Bidraget med dumstrutarna förstår jag inte hur dom överhuvudtaget fick några poäng! Låten var bara konstig & dumstrutarna behöver jag nog inte ens kommentera... Haha!

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.