tisdag 10 maj 2011

''Matte!!'' ''Nani?!'' ''Tomodachi?''

Hello!
Idag har det varit riktigt varmt, och det var inte så kul att sitta på buss hala dagen. Vi var nämligen i stan med klassen... Vilket var ganska kul, för en gångs skull :'D Eller det spårade ur lite mitt på dagen, men annars så gick det väldigt bra ^^'' Det är nämligen så att jag har gått och sagt en hemlighet till Canada (eric) som America (Jesper) vill veta. Sååå han tärrar mig 24/7!! Hela dagen har han försökt få mig att berätta... Såååå jobbigt. Och han sa ''Matte!!!'' jag svarade ''Nani!?!?!!?''*pissed off~*america ''Tomodachi?''*smile* jag ''Hell no!'' Och så höll det på hela dagen...

På hemresan från norrtälje till bergshamra gick Oni av tidigare och jag fick sitta ensam med Canada xD Dom andra i klassen satt lite längre bak... Tror jag?! Men desto mer jag pratade med honom desto mer inser jag hur lika vi är xD (ganska läskigt egentligen) Vi har till och med gått på samma dagis, fast jag minns honom inte... Han kommer ihåg Tom som jag var kompis med, och han sa att han brukade vara med honom och några till. Hur kunde jag missat honom...? Skumt Skumt...

Otoko Onna~?
Det som jag och Canada har gemensamt är ofta saker som samma favo land, samma favo karusell på grönan och båda ogillar Norge [Bonus poäng för det alltså★] Men det som är väldigt olika eller lika med oss är att han är kille, men är mera tjejig än någon annan! Och jag enligt många är manligare än dom flesta fast jag är tjej xD Haha Oni blir fortfarande tärrad av China (buster) och många andra med ''Sluta ragga på Victor!'' Haha det är sååååå kul!! Ingen vågar säga något om mig, mer eller mindre för att Canada och China har trauma sedan jag kastade enligt dom ''ett isberg'' på dom... Wow jag har i alla fall respekt jämfört med Mr.Austria... Oni alltså... hehe jag tror Austria gillar China~
//Rima

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du och ditt Norge xD
// Shin

Austria sa...

What! Hell NOO~!

Austria sa...

Hell NO!

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.