lördag 7 maj 2011

Trip with Oni~

Hey~
Idag har jag spenderat både min tid och mina pengar på stockholm. Jag och Oni åkte tio över åtta mot norrtälje och vidare till stockholm. Jag kom hem halv åtta ungefär. Jag han med att köpa en hel del roliga saker som yaoi boken Hot limit, pocky, armband, örhängen, solfjäder, panduro saker och massa annat kul xD

Vi såg filmen sucker punch och jag tyckte faktiskt den var väldigt bra! Slutet var kanske inte det man hoppats på, men det hade en bra poäng. Filmen handlar om fem tjejer som sitter på ett mentalsjukhus och ska fly. Det är som två olika värdar i filmen, men egentligen går dom ut på samma saker.

Dom fem tjejerna. Jag tyckte personligen bäst om Amber (Jamie Chung), för att hon var asiat + hon var snäll och för att hon hade en rolig robot med en rosa kanin på xD (syns lite till höger om henne på bilden) Sen tyckte jag även om Babydoll, för hon var cool med sitt svärd. Babydoll är huvudrollen~
//Rima

3 kommentarer:

Anonym sa...

Meh "Blondie" är ju inte blond lol xD Amber ofcoooourseeee *tänker på en annan viss Amber*
// Shin

Malin sa...

Den ska jag också se någon dag! :) Kul att se Vanessa Hudgens i någon annan sorts film än High School Musical. :b Och hon som spelar Babydoll ska också bli rolig att se "in action"! :D

Rima sa...

Haha, alla hade konstiga namn. Och Blondie var än av dom... Amber 8D

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.