lördag 21 maj 2011

Bali Bali~

Hello!
Just nu sitter jag ute på våran balkong under ett parasoll och äter popcorn och dricker pepsi och kollar på utsictkten över ''havet''. Det känns väldigt Bali Bali måste jag säga :D Jag ska strax börja kolla på det nya avsnittet av Sekaiichi hatsukoi, som jag inte orkade vänta på igår xD

Idag ska vi grilla och förmodligen äta utomhus och jag får verkligen en sommarkänsla redan nu! Även fast det är några veckor kvar innan sommarlovet. Föresten behöver jag handla lite sommarkläder och skor, någon som hänger på till stockholm? 

Nej nu ska jag börja kolla 8D Ha en bra dag~

Uppdatering: Sett färdigt nu och jag säger bara en sak; ISAKA!?!?!??! Det var väldigt dåligt med ''GOOD STUFF'' i det här avsnittet. När ska egentligen Ritsu erkänna att kan gillar Takano?! Jag menar i Junjou romantica erkände typ Misaki att han gillade Usagi i tredje avsnittet! Nästa avsnitt verkar vara om det nya paret... OwO''
//Rima

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte att avsnittet var AWESOME *O*
eller bättre än det förra... det bästa med hela avsnittet var när Takano garvade xD men jag hoppas att det sista paret är bra >:D som i.... mycket löv löv, rosa moln och good stuff lol
// Shin

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Haha MORE GOOD STUFF TO THE PEOPLE!

Anonym sa...

Hahah ELLER HUR xDDDDD men varför finns det alltid någon som är ivägen? Yuu i det andra paret och nu den kostym-klädde snubben... >__<
// Shin

Malin sa...

Vilka av flipflopsen vill du ha? De med turkosa band eller rosa? :)

Hur kan du inte ha hittat någon snygg? Det finns t.o.m. många bikinis här på H&M i Norrtälje! :O Jag ville köpa en i fredags men där bak var det ett spänne som man knäpper igen bikinin med & inte några snören som man knyter igen den med, så det hade ju inte varit så smart att köpa den eftersom jag håller på & går ner i vikt, då hade jag ju inte kunnat ha den sen när jag gått ner & då är det ju inget smart köp direkt. :b Men jag tycker det fanns fler fina bikinis på H&M här i Norrtälje, och i stan & på hemsidan finns det ju ännu fler fina!

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.