lördag 21 maj 2011

Fiction

Hayyy :'D
Nu är det bara några veckor kvar till sommar lovet hnnngggg~
men innan dess har jag massa skolarbete att ta igen... Vilket nu påminner mig om att jag borde öva lite franska nu o__o

Min favorit låt just nu är BEAST "Fiction", och jag gillar dansen som är precis när de sjunger Fiction; pingvin moveset xD
Den här låten är lite mera sorglig jämfört med deras andra lite snabbare låtar(t.ex Breath eller Shock), men jag gillar den ändå :D Hahah om man läser fanfictions kan man ju alltid lyssna på den här~
Min bias i BEAST tror jag är HyunSeung(rött hår)... lol jag har typ 100 olika biases x'D
// Shin

2 kommentarer:

Rima sa...

Haha pingviner xD Jag tycker bästa 01.45 delen.. Är han min bias?!?!?!?!

Anonym sa...

Menar du Yoseob? :o Han som sjunger den höga tonen... eller noten eller vad det nu heter xD
// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.