tisdag 24 maj 2011

Hello Hello~

Hello hello :D
Idag i skolan visades de blivande 7:orna runt i skolan, men jag tror nästan att de snarare blev avskräckta xD
Imorgon har jag en massa saker som jag måste plugga till nu; 2 NO prov och ett TAL! D:
Jag hade omprov i franska idag som jag klarade (YESSSS) men som det failbarnet jag är hade jag råkat öva in fel verb...
men om jag inte överlever morgondagen är det inte så konstigt...

Just nu pressar jag ännu en låt (vadå det är många som gör comebacks :O) av FT Island, Hello Hello. Men FT Island är inte som alla andra grupper, de är mer utav ett band eftersom de spelar olika instrument och Hongki, han som sjunger mest, har nagellack men då är det ändå synd att de inte har någon dans när de sjunger live;
Mina favorit del är antingen från 0:54-1:03 eller Seunghyuns rapp (1:51-2:01). UGHHH jag kan inte sluta lyssna på låten, den är så bra x'D
En rolig sak är att en av medlemmarna fyller år samma datum som jag :'D
MEN i den här gruppen har jag faktiskt ingen bias...
// Shin

0 kommentarer:

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.