tisdag 10 maj 2011

Because I'm Stupid

Helluw~
Jag. Hatar. Värme.
Neej okej värme är mycket bättre än kyla men idag så var det VÄLDIGT onödigt att det var varmt eftersom vi hade "skol maran", då man ska gå(eller springa om man är från vettet) 7.8 km! Det var otroligt jobbigt och om man räknar med vägen hem så gick jag faktiskt lite mer än en mil idag D'8

Snyft snyft idag när jag lolade runt på youtube kom jag plötlsigt över en låt som var med i Boys Before Flowers (det superbra/supersorgliga/superdramatiska k-dramat jag såg för nästan ett år sedan) och UGH kan en låt vara sorgligare eller vad? Den är gjord av SS501, och förstås var jag tvungen att kolla upp översättningen av texten, vilket gjorde den ännu mera sorgligare D: Men jag föredrar mer Hyun Joong's verision av låten;
// Shin

2 kommentarer:

Rima sa...

; ~ ; snyft snyft~! Sååå såå sorlig..
Uh! Jag tycker bättre om när det är för kalt än för varmt! Uh.. snart ska vi börja spela brännboll på idrotten Dx

Anonym sa...

Just det minns de hemska brännbolls-säsongerna varenda år på Länna xD
vadå du skjuter ju iallafall iväg bollen långt ;D
// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.