torsdag 19 maj 2011

Prussia and Austria Pics~

Hey~
Jag har varit hemma några dagar nu (2) för att vila upp mig. Jag har haft väldigt ont i huvudet och i ögonen, alltså har det inte varit så kul att sitta vid en skärm och kolla.

Idag har det inte hänt så mycket, mer än att vi ''målade'' lite på oss själva på elevens val idag xD Haha Prussia och Austria flaggor. Sarah var också med, men hon hade ingen flagga bara mustasch.
Bara några få skoldagar kvar :'D Får försöka stå ut...
Haha det här blev ett snabb inlägg...
//Rima

3 kommentarer:

Anonym sa...

OMG GLASÖGON men lol jag har aldrig sett de där flaggorna... o___o är det något fel på mig? xD
// Shin

Rima sa...

Haha xD Jag förstår om du inte har sett Prussia flaggan men... Österikes flagga MÅSTE du ha sett... O_O

Anonym sa...

.... *pinsam tystnad*
// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.