måndag 23 maj 2011

Bring Bling


Hey!  
Jag kom på för ett tag sedan att jag aldrig la upp mitt färdiga deco skal. Jag har nämligen gjort ett home made bling bling skal till min samsung jet. Min grund ide var cecil mcbee men jag hittade inte något i den speciella råsa färgen, så det fick bli lite annorlunda. Jag skulle hälst vilja haft det lila hjärtanet i den starkt råsa rgen, men nope~
Annars är jag ganska nöjd. Många tycker säkert jag är värsta foki wannabe, men så är det inte riktigt. Jag har länge varit inspererad av deco och bling bling, men det är såklart att jag är insperarad av henne också. Här i Svergie har man ju inte möjlighet till att fixa deco skal, så då får man göra det själv.

Jag tror det är billingare att göra det själv också. Mitt skal kostade mig ungefär 200:- tror jag. Att göra det i butik verkar kosta upp mot 300-400 kronor... Men dom blir säkert bättre också xD

Bara nio skoldagar kvar!! Jag ser sååå mycket fram emot sommaren♥
//Rima


3 kommentarer:

Malin sa...

9 skoldagar kvar? Slutar ni så tidigt i år?

Jag har 4 skoldagar kvar! :D Men måste göra 2 prov på sista skoldagen (fredag). Man får 5 timmar på sig att göra varje prov men jag hoppas verkligen att det inte tar så lång tid att göra dem! Det skulle bli en lagom rolig fredag isåfall... :b

Blir det något firande hemma hos er runt din födelsedag eller? :)

Anonym sa...

ahgfjksadfg hur orkar du göra allt det där D: var inte din mobil vit förresten? O___O *känner sig efter*
// Shin

Rima sa...

Haha jag köpte ju tomma nya skal till mobilen för ett tag sedan... Från tecnologic love butiken... :D så har kvar mitt vita som jag kan byta till när det behövs...

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.