torsdag 2 juni 2011

Haaay~
Nu är man ju ledig i flera dagar och sen är det bara två dagar kvar tills SOMMARLOVET~~~~
Det känns som om det här året gått fort som jag vet inte vad!
Men nu vet jag iallafall att jag kommer bli godkänd i NO :'D





Är det bara jag eller har det kryllat av KryBer och JongKey på senaste tiden? KryBer hade ju en fotografering tillsammans och jag har sett massor av JongKey moments *O*
Som till exempel;
 
Lol Key är så uppenbar <__<
men YAY imorrn går Sekai-ichi Hatsukoi 8D
// Shin

1 kommentarer:

Rima sa...

Haha nemäään Key xD

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

Blog Archive

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Blog Archive


Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.