tisdag 14 juni 2011
Hello~
Nu är jag super spänd på att få se hela hot summer videon! Jag blev så inne i det att jag bestämde mig för att försöka rita två från f(x) i hot summer kläder! Först tänkte jag rita Kryber ofc, men sedan ångrade jag mig och ritade en bild med Luna och Sulli♥ Fast sen kom jag på svårt det skulle bli eftersom man inte ser kläderna så bra i det lilla klipp som finns + att bara en bild finns med dom kläderna jag ville rita. Så det blev en tolkning av vad jag tror dom har på sig haha xD Desutom gjorde jag den bara som en skiss, så ta den inte för ''seriöst' eller vad man ska säga... = w ='' Den tog ungefär en kvar att göra haha så jag la inte ner något extra för att få den bra. Ville dock ände lägga upp den...

Jag fotade bara in den inte scannade så det är därför den ser lite mörk ut haha xD Okej den var ganska dålig och man ser inte att det är dom men... *börjar ångra sig över att lägga upp den..*
 Klicka på bilden för full storlek~
Jag är nu helt säker på att det är Luna som är uke av dom två! Helt klar.. Fast på min bild ser det lite ut som Luna är lite ''Oh...nja...'' eller vad man ska säga x'D

Ska strax börja fundera på vilka outfits jag gillar bäst från 2NE1 eller SHINee... Vilken grupp ska jag ta!??!?!
//Rima

3 kommentarer:

Shin sa...

WOAAAHHH *sparar bilden* kyoptaaaaaa~
Sulli var ju läskigt lik sig själv O_O hennes speciella leende du vet xD nu fick jag också lust att rita fanart ;~;
Menar du att Sulli är seme? Hur kan du vara såsäker på det..?
Ta SHINee!!! >:D

Rima sa...

Haha Sulli har alltid keps och är lång = Seme hahahahaha

Shin sa...

lol vadå Jjong är kortare än Key :D fast joo Sulli är nog seme xD

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

Blog Archive

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Blog Archive


Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.