tisdag 21 juni 2011
HAY~
Just nu sitter jag och lyssnar på flera låtar från Boys Over Flowers, det bästa dramat jag någonsin sett hahah, och blir nästan nostalgisk ;~;
Det var ett år sedan jag såg den koreanska verisionen, och flera år sen jag såg den japanska. Jag har sett många draman men ingen annan slår BOF! Personligen tycker jag att den koreanska verisionen är bäst, även låtarna som är med;
Paradise av T-max, det är en glad låt men jag blir ändå rörd av den LOL TÖNT
Lucky av Ashily (som jag inte har en aning om vem det är) den här låten är lite sorglig... Typ vemodig? Hahah man förstår nog bara om man sett dramat

Min personliga favorit; Stand by Me av SHINee 8D jag minns nästan precis vilka scener som var vart när Onew börjar sjunga~ Jag tycker nästan att han sjunger bäst i den här låten...
Jag måste verkligen försöka se om dramat... Den var så bra x''D
// Shin

0 kommentarer:

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

Blog Archive

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Blog Archive


Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.