lördag 25 juni 2011
Hello~ Hello~
Har just kollat runt på youtube ett tag, och kollat in ett roligt video blogg par som tycker till om kpop! Samma som hade turen att kunna komma in backstage, som Shin skrev om för länge sedan.


Haha stackars Krystal säger jag bara! Men det var endå lite roligt...Det är kul att se, även fast jag inte håller med dom alls i det mesta! Hot summer var klart mycket bättre en Pinicchio!!Dom har massa andra videos där dom tycker till om andra grupper, som SHINee, big bang och 2NE1~
Updatering: Shit! Jag var så inne i SHINee mode (JongKey och OnTae) att jag helt glömt bort att idag kommer avsnitt 12 av sekaiichi hatsukoi!! Jag hade precis lagt mig i sängen gör att lyssna på musik och sedan sova. Då kommer sekaiichi ending låten upp och ag mindes plötsligt att det var fredag och att det nya avsnittet kom! Så fick genast knäppa på datorn igen xD

//Rima

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du sett deras WTF videos? xD så roliga ohoho *pressat*
nu ska jag se sih~ glömde också den igår O_o
// Shin

Lisa sa...

SV; Inget. Har bara softat. Heh.. Men delar du och Shin blogg??

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

Blog Archive

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Blog Archive


Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.