lördag 11 juni 2011
I ♥ 夏!
夏 är det japanska tecknet för sommar. Jag har inte bloggat på en hel vecka!! OMG! Det har hunnit hända väldigt mycket. Först fyllde jag år, sedan var jag på grönan och till sist skolavslutning!

När jag fyllde år gjorde jag inte så mycket... fick Junjou romantica dvd box 2 och hetalia dvder :'D + Annat roligt! På Gröna Lund insåg jag vilka mesar Eric och Victor är! Dom skrek sig hesa i det nya blå tåger. Själv tyckte jag den nya verisonen var precis som den gamla - Tråkig! Åkte den nya berg och dal banan vilket var väldigt kul :') En rolig grej som hände på grönan var; ''Åh... jag får åka ensam IGEN!'' sa Eric. ''Ååh... stackare, jag kan åka med dig!'' svarade jag. ''Vaaaaaah~'' sa då Oni med värsta sårade rösten. Haha sen började Oni klaga på att Victor och Samuel aldrig åkte med Eric - för att hon ska kunna åka med mig hehe...Det roligaste var såklart när jag ÄGDE alla på radiobilarna Ohohohooo....



Sen var det ju skolavslutningen... Ehm... ja det gick väl bra :'D fick tre diplom och ett visuellt haha. Först fick jag stipendet för bästa prestation i 8an (högst betyg av alla alltså..) Sedan ett som alla fick, för att vi deltagit i hjärt och lungräddnings kursen på brandstationen... Som Shin missade xD Sen van jag även teknik 8an i vår klass (av tjejerna) vilket inte var så svårt eftersom vi inte är så många tjejer.. Sen sa min lärare ''Elin har ju redan fått två diplom + brand stationen saken men en elev sa även att hon borde få diplom över att hitta i stockholm. Att dom aldrig skulle kommit hem utan henne~'' Åh! Vad pinsamt!! Var Eric tvungen att säga så till läraren... : / (fick hjälpa Victor, Eric och Samuel + Oni hem för dom hittade inte xD) För er som är intresserade av vad jag fick i betyg (vilket några har frågat) så är det såhär; Jag fick G i engelska och HK, Mvg i matte och bild och resten var Vg :'D

Oh.. Nu blev det ett långt inlägg! Jag sitter nu i vardagsrummet och bara råkar snegla på tv när päronen ser på Formel 1 xD Såå skönt att det är sommarlov nu! Något som verkligen kan beskriva sommaren är den gamla hedliga låten Natsu doki lipstick~ för dom som inte hört den förut rekomenderar jag den verkligen! Jag kommer ihåg när den var nya och jag PRÄSSADE den för jag tyckte den var så bra...

//Rima

5 kommentarer:

Shin sa...

OMG DEN LÅTEN MINNS JAG *nostalgi*
snyft här sitter man själv med BARA G I ALLT.
men äh jag borde inte klaga det var ju nära på att jag inte blev godkänd i ett ämne :D

Rima sa...

Haha ^^'' that's great~ Förresten jag vill sova över snart ; ~ ; Det var år sedan vi gjorde det... Okej inte år men xD

Shin sa...

När ska vi göra det då? :'D eller... när är du ledig? you knoe inte upptagen med nått

Rima sa...

Jag är väl ledig hela tiden 8D Har inte planerat någonting alls typ... :') Sååå när funkar för dig!?

Anonym sa...

Bra betyg!!

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

Blog Archive

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Blog Archive


Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.